Retrospectiva 2010

Pt ca si altii fac un fel de bilanturi fara a avea intentia sa faca asa ceva, o sa fac si eu o retrospectiva fara a avea intentia sa fac asa ceva :p (Mosule, asta e, fac si eu ce face restul lumii).

Anul asta a inceput cu o coborare, ca asa e-n tenis. Nu ca as fi urcat eu in 2009, dar urmam acelasi drum drept si dezolant de vreo 6 ani incoace. Nu tu chef, nu tu dorinte, sperante desarte, nevoi multe si neindeplinite… Normal, o viata de om care nu-ti ofera nimic. Ma astept sa mai fie la fel in viitor, dar nu vreau sa vina asa de repede. Urcusul meu a avut loc la inceputul lui august, cand sperantele mele au fost indeplinite pe jumatate. Uneori e bine sa te multumesti si cu jumatati, mai ales cand stii ca ai avut parte de nimic inainte. Pt asta imi multumesc mie si spiritului meu ca nu am clacat atunci cand simteam ca nu mai exista nici o sansa pt mine. Intotdeauna trebuie sa astept cuminte sa vad continuarea, doar asa stiu ca va mai urma ceva.

Din punct de vedere bloggeristic (nu ca eu as fi blogger, dar ma chinuie nevoia sa ma stiu si astfel) a fost un am destul de bunicel. Am avut parte de cei 40-50 de unici zilnic, cu o mica crestere la finalul anului pt ca au facut colegele mele o incursiune zilnica prin mintea mea. Anul asta am participat la cateva chestii bloggeristice si mai putin bloggeristice care m-au bucurat enorm. Am invatat ce inseamna literatura romana, am invatat ce inseamna sa te vezi cu cativa iubitori de literatura (desi ne-am vazut cam de putine ori si asta numai din cauza mea), mi-am dat cu parerea pe cam toate bloagele din lista, despre orice, chiar scriind si prostioare (pt ca mi-au permis si mi-am permis si eu), am mai facut cativa pasi in incercarea mea de a face pseudoliterara…

A fost un an frumos, atat in online cat si in realitate. Cert e ca anul asta am invatat sa-i pretuiesc pe cei multi care au puterea si isi permit sa fie ei insisi, carora nu le pasa de ideile contrare cu ideile lor si pot convietui langa ceilalti chiar daca se mai contrazic ei din cand in cand.

Va doresc un an nou fericit, mai usor ca anul care tocmai trece, cu mai putine manelizari si de alte chestii ieftine, cu bucurii multe si mai putine lacrimi si cu mai putin alcool pt ca alcoolul dauneaza grav sanatatii fizice si mentale.

La multi ani!

7 thoughts on “Retrospectiva 2010

  1. Să fii sănătoasă Vali, să ţi se împlinească tot ce visezi ! La mulţi ani şi un strop de noroc !

  2. @Matilda: Cred ca de sansa la noroc avem nevoie mai mult, de nevoia de a stii ca avem un gram de noroc chiar daca el lipseste cu desavarsire.
    Un an nou linistit iti doresc si eu tie, draga mea. Multa sanatate si sansa la noroc.

  3. @Traiuan: Ba tu sa bei mai putin ca mie nu-mi ajung sticlele de lapte pe care le am in frigider. La multi ani!
    @Geocer: La multi ani George. Liniste si sanatate in noul an.

Leave a Reply

