O leapsha cu un 2009 in coada

Anuntata de Lilick-Auftakt si preluata si de je (multam fain Lilick), leapsha asta are ca tema “Ce am invatat in 2009”. Trecand prin filtrul anului 2010, anul 2009 a fost un an al intamplarilor mai putin placute, al prietenilor de mult pierduti si regasiti, al incercarilor literare (mai mult pseudo) si a mea, a regasirii unei parti din increderea pierduta acum foarte multi ani.

2009 a fost anul in care am invatat ca, indiferent ce sentimente ai pt cineva, trebuie sa fii tu cu bune si cu rele, sa iti accepti ideile si convingerile indiferent cat de mult enerveaza sau indeparteaza pe ceilalti, sa iti respecti felul tau propriu de a gandi pt ca doar asa poti fi tu cu adevarat.

Am mai invatat ca oamenii pot fi previzibili, ca te poti astepta la orice din partea lor, ca uneori le poti citi gandurile in functie de reactia lor la tine.

Si ultima, am invatat cat de dificil e sa schimbi ideile unui om despre ceva considerat tabu cand reactiile la acel lucru sunt inradacinate in ADN-ul lor, ca oricat ai vrea sa te bati cu aceste idei nu ajungi decat un biet Don Quijote fara sabie, martoaga si fara Sancho Panza.

Ok, dau si eu leapsha mai departe lui Madi, lui Danette, lui Logatu si lui Geocer.

4 thoughts on “O leapsha cu un 2009 in coada”

  1. Valive, cu multa placere. Eu te citesc si am observat ca te uiti in interiorul tau, mult… Dar si la oameni, putin altfel. E unul din motivele pentru care ti-am dat leapsa. 🙂 Ma bucur ca ai scris.

    Like

  2. @Madi: Stiu ca esti interested, altfel nu-ti dadeam.
    @Lilick: Nu ma uit cat analizez, insa am ramas doar cu analiza. Stiu cum si unde trebuie sa schimb, dar sunt prea lenesa sa fac schimbarea.

    Like

Leave a comment