Liebster Award

liebster

O leapsa pentru cei noi sau care au sub 500 de vizitatori zilnic, un fel de fel pentru a-i cunoaste. Zic sa particip si eu si daca tot m-a nominalizat domnul Ken’t zic sa raspund si eu la niste urmatoare 11 intrebari, ca asa e regula. Problema e ca nu prea mai stiu bloggeri noi, dar ii voi cauta.

Regulile sunt urmatoarele:

    • multumește persoanei care te-a nominalizat punând un link către blogul său;
    • răspunde la toate întrebările primite;
    • nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
    • formulează 11 întrebări pentru cei nominalizați de tine;
    • nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
    • trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie.

1. Descrie-te în cinci cuvinte.

Introspectiva, senzoriala, rautacioasa, incapatanata, ratacita.

2 În ce an ai scris prima dată pe un blog și ce te-a convins să începi?

Cred ca prin 2007 pe un blog al unui amic pe care il respect mult si cu care mai vorbesc din cand in cand. Am vrut sa vad cum e sa ai un blog si mi-a placut ideea de a-mi scrie gandurile. Apoi am venit cu posturi de pseudoliteratura si uite asa merge de ani buni, din 2008 mai precis.

3. Dar pe facebook când te-ai înscris? Înainte sau după ce ți-ai făcut blog?

Dupa ce mi-am facut blog, la cateva luni. Eram in cautare de fosti amici, colegi si prieteni de care nu mai stiam nimic. Plus de asta, tot primeam invitatii de la un om drag mie si nu il puteam refuza.

4.La care ai fi dispus să renunți mai întâi? La blog sau la facebook?

Logic, la Facebook. Blogul e mult prea personal.

5, Folosești Twitter? Îți place?

Am folosit, dar nu imi place.

6, Ești dependent de vreo altă rețea de socializare în afara celor menționate anterior?

NU.

7. Radio sau televiziune? Unde ai prefera să lucrezi?

In invatamant, aici e locul meu.

8. Cărți tipărite sau e-book-uri?

Vreau si asa ceva, logic.

9. Filme artistice sau seriale de televiziune?

Depinde de stare, dar sunt bune amandoua, mai ales daca sunt britanice

10. Tren sau autocar?

Autocar si tren, fiecare cu farmecul lui.

11. Avion sau vapor? Ți-e teamă de vreunul?

Amandoua, logic.

O sa incep cu intrebarile pentru bloggeri si apoi o sa dau o raita prin blogosfera sa mi-i aleg:

1. Care a fost ideea dupa care ti-ai facut blog?

2. Ce gandesti atunci cand iti faci un nou post?

3. Daca n-ar fi bog ce ar fi?

4. Cat de important e netul pentru tine?

5, Carte sau e-book? Si de ce?

6. Daca ar fi sa poti conduce lumea, care ar fi cel mai important lucru de facut pentru tine si ceilalti?

7. Cine esti tu? Descrie-te folosind esentialul.

8. Care sunt credintele tale cele mai importante in viata?

9. Ce iti doresti sa lasi lumii ca amintire?

10. Ce faci cand te afli intr-un moment de rascruce?

11. Adevar sau minciuna? Cand preferi sa auzi/spui una si cand cealalta?

OK, acum trecem la bloggeri:

ADA , BIANCA , DRAMO , CRISTINA , GEORGE , JEAN , MADI , MIRKO , RAZVAN , RADU , SORIN , Illusion

Bafta dragilor.

5 thoughts on “Liebster Award”

  1. Wow! Deja e a 4-a nominalizare :)) (și de data asta cea mai tare fază: eu i-am dat leapșa lui Kent, el ți-a dat-o ție și a ajuns înapoi la mine 😀 )

    Like

Leave a comment