BOC reales

Aseara vedeam la TV cum il alegeau pe Boc din nou presedinte al PD-L si m-am simtit exact ca la 8 ani, cand priveam la TV revolutia in direct si mi-era frica sa merg la toaleta (eram la tara) ca nu cumva sa iasa de undeva cineva cu o pusca si sa ma omoare. Niciodata n-am mai avut parte de o asemenea teama ca atunci si ca aseara. Asi si-au ales sefii si la fel m-am simtit. Vedeam pe fetele lor rautate pura. Ma uitam la Oprea si ma intrebam cine a putut avea incredere intr-un asemenea om. Mie imi inspira prostie crasa si libidinosenie. Pe Blaga il vedeam salivand dupa fotolii, pe Udrea cu fata ei de om prost si incapabil o vedeam si o vad mereu aplecata. Asta e curva perfecta, aia pt care nu conteaza cat e de gros parul, conteaza doar sa o ridice la cer… Nu l-am vazut pe Livache. El lipsea din tablou. Pacat, ar fi intregit tabloul sinistru de chipuri hidoase de putere.

One thought on “BOC reales

  1. Ei ne urăsc pe toţi, uitînd că trăiesc pe banii noştri . N-ai de ce să te temi, trebuie doar ca, fiecare dintre noi, să-şi convingă prietenii şi cunoscuţii să iasă la vot şi să voteze cu cine merită !

Leave a Reply

