A fost 5 Martie cu amici noi

A fost o zi plina. Vizita la medic a fost mai bine decat imi inchipuiam. Desi mi-as fi dorit sa nu mai fie niciodata nevoie de o alta operatie, se va intampla si asta la un moment dat.

Apoi am batut drumul “in lung” catre Uniunea Scriitorilor, unde trebuia sa ne intalnim noi, bloggeri. Am ajuns mai devreme decat toti, asa ca am avut de asteptat ceva timp. A fost frumos, ne-am cunoscut si recunoscut intre noi, s-a ras mult, s-au tinut discursuri haioase, doamnele (doamna Lucia si Oana Stoica Mujea) au dat autografe, s-au facut schimb de numere de telefon, s-au cumparat carti (am luat si eu cateva), s-a premiat absolut toata lumea, fie ca erau bloggerii castigatori sau membrii ai juriului. Din pacate n-am putut sa stau mai mult pt ca trebuia sa ajung acasa. As fi vrut sa mai stau cu ei, dar asta ar fi insemnat sa vorbesc cu cineva sa ma primeasca pt o noapte si n-aveam chef sa deranjez pe nimeni pt un hatar de-al meu. Ne-am simtit bine si ne-am dorit sa mai facem si la anul asa ceva ca nu strica, ci face bine tuturor. La anul am promis ca voi fi din nou in juriu, iar doamna Lucia a zis ca la anul voi concura. Mai e timp pana atunci, insa nu cred ca se vor schimba multe in blogul meu, asa ca n-am prea multe sanse sa ajung nominalizata, poate la categoria de “Cel mai schimbator blog” sau la “Cel mai pseudo-doct  blog”, asta daca vor mai fi categoriile alea. Pozele cu cei prezenti  la gala le gasiti aici.

Apoi m-am hotarat sa incep sa frecventez clubul bloggerilor din Pitesti, lucru care ma va bucura si mai mult. Abia astept! 🙂

Pe drumul de intoarcere mi-am jurat ca indiferent ce se va intampla cu mine voi invata sa scriu fie ca voi ajunge la tipar sau nu. E exact ce-mi doresc sa fac si sper ca o voi face bine intr-o zi.

15 thoughts on “A fost 5 Martie cu amici noi”

  1. Vali, ma bucur ca ti-a placut. 🙂

    “Pseudo-doct” e haios rau… Chiar o sa ii spun Luciei ca la anul sa facem si o astfel de categorie.

    Like

  2. @Lilick: 😀 “Pseudo-doct” e varianta elevata a celui mai prost blog, dar tu stiai asta deja. Tot ne-am jucat noi putin cu termenii “elevati”, n-ar fi rau sa le dam ocazia bloggerilor sa nu caute in dictionare.

    @Lucia Verona: Mi-ar placea sa facem ceva si de Bloomsday, dar pica intr-o miercuri si nu cred ca va veni lume.

    Like

  3. Da, da, păcat că a trebuit să pleci. Dacă ştiam cum se pune problema, te invitam să tăifăsuim impreună pînă noaptea tîrziu… Îţi doresc numai bine. şi o revedere cît mai curîndă !

    Like

  4. @Matilda: Ne vom revedea noi. Nu stiu cand, dar va fi. Uite, am uitat sa-ti iau nr de telefon. Cred ca ti-l trimit pe al meu prin email.

    Like

  5. servus…
    ma bucur ca blogosfera face posibile intimplari atit de frumoase…
    toate cele bune!

    Like

  6. @Madalina: Si eu ma bucur mult ca ne-am putut cunoaste. Sper sa ne mai vedem si cu alta ocazie.

    @Flavius: Eu ma bucur ca exista oameni in blogosfera care fac posibila adunarea bloggerilor, fie si numai pt cateva ore. Daca si Iliescu vrea sa adune bloggerii atunci iti inchipui at de mare amploare a luat “moda” asta.

    @Geocer: Te cunosc eu de undeva? Nu recunosc ca te cunosc. 😛 Si nu recunosc ca am numarul tau de telefon.

    Like

  7. @Oana: Cand va fi? Sa stiu sa ma execut. Am vazut ca se discuta despre carti citite recent. Vin si eu, vad ce se intampla si ma prefatesc pt urmatoarea intalnire.

    Like

  8. @Oana: Lasa ca ma interesez eu unde e si ajung fara prea mari probleme. Presupun ca tu nu vei fi acolo, dupa cate imi imaginez. Oricum o sa-l bat la cap pe Geocer (pe care sustin in continuare ca nu-l cunosc) sa imi explice serios unde e. Chiar, noi nici n-am facut schimb de numere de telefon. Eventual ti-l trimit pe al meu prin email. Si sa ai un drum mai mult decat bun, ai auzit? Ca daca n-ai grija de tine ma supar si mie imi trece supararea mai… repede. 😛

    Like

Leave a comment