Simt nevoia sa scriu…

…mult, am nevoie sa scriu mult, de mana, dar nu la calculator. Ciudat ca tot la calculator ma intorc.

Vreau sa scriu tampenii, sa fac orice tampenie imi trece prin minte. Tot eu imi impun limitele, logic; tot eu ma autocenzurez si ma pierd de continut. Am senzatia ca pot face multe, insa ma tin carlige in loc. Vreau sa dispar, sa o iau la sanatoasa unde voi gasi cu ochii zari, dar tot eu ma incurc. Nici muzica nu ma mai ajuta sa fiu bine, nici oamenii, ma simt straina, unul din multi, un “eu” marunt care face parte dintr-o statistica oarecare. Cu toate astea vad in jurul meu oameni care se autolimiteaza din proprie vointa si imi spun ca sunt niste prosti ca fac asta, uitand ca si eu fac la fel in sinea mea.

M-am epuizat fara rost, ceva in jurul meu, in mine, imi mananca energia degeaba. Si stiu ce e acel ceva care imi mananca energia degeaba. Voi renunta la el macar pentru o vreme. Trebuie! Intre timp voi scrie de mana ineptii si voi face caricaturi. Maine voi lua un toc si o penita din toata saracia si voi face desene in tus.

Leave a comment