Pe Radio Tasha

Desi eram ca acasa pe Radio Tasha, incep sa imi gasesc locul meu, cu toate ca stiam ca asta va fi. Voi ramane pe Radio Tasha mult timp de acum incolo, asta doar daca sefa nu se va hotara sa se debaraseze de mine, lucru pe care nu il cred posibil, doar ea e cea care si-a dorit ca eu sa fac parte din echipa si eu am invatat sa iubesc sa fac emisii, mai ales cele de rock.

Pentru a putea asculta click aici:
Te asteptam si pe Facebook la adresa:
Pentru dedicatii muzicale adaugati id:
radiotasha pe wowapp
sau pe skype id:
radio.tasha1
Echipa Radio Tasha va doreste auditie placuta!
2 thoughts on “Pe Radio Tasha

  1. Morar Olga April 13, 2017 / 11:42 pm

    Ma bucur sa citesc asta….te iubim Vali, iubim muzica pe care o difuzezi, iubim sinceritatea ta, iubim frumusetea sufletului tau!!

  2. VEValentine April 15, 2017 / 1:36 am

    Si eu va iubesc, Olga.
    Incerc sa gasesc modalitati de a mari numarul ascultatorilor vineri noaptea si nu stiu cum sa o fac fara a deranja ascultatorii care nu vor rock.

Leave a Reply

