M-a acaparat activitatea asta

E atat de incitanta ideea de emisie pe radio ca m-a acaparat destul de mult. Ii aloc timp destul, dar am redus numarul emisiunilor pe saptamana pentru ca imi ia mult timp si nu mai pot face alte lucruri necesare mie. Si e rock, rock cat cuprinde. Putin soul, bloues, pop, electro din cand in cand. Si tot gasesc muzica, tot caut si reusesc sa gasesc pentru a nu imi repeta prea des melodiile din emisii. In cele 4 luni am aproape 2 terra, lucru deloc de neglijat.

Saptamana asta am redescoperit piese de la Depeche Mode, trupa pe care o stiu din copilarie si care m-a incantat enorm mereu. Ultimul lor single, lansat pe 2 februarie, se potriveste manusa evenimentelor care au loc de la un timp incoace in Romanica noastra mioritica. Si e MINUNATA piesa, e exact ce imi lipsea!

Leave a Reply

