NU E!

Nu e vina mea daca nu indeplinesc acele criterii dupa care oamenii isi aleg pe cei care sa le stea in preajma.

Nu e vina mea nu sunt ceea ce ceilalti se asteapta sa fiu.

Nu e vina mea ca omul decide sa se retraga atunci cand el singur se simte dezamagit de propriile asteptari.

Nu e vina mea cand celalalt isi ridica ziduri pana la cer de teama de a nu fi ranit.

Nu e vina mea cand celalalt devine victima propriilor reactii si actiuni.

Nu e vina mea ca celalalt prefera sa stea in minciuna decat sa cunoasca adevarul.

Nu e vina mea ca celalalt se imbata cu apa rece si se asteapta ca si eu sa fac la fel.

Vinile mele sunt acelea ca sunt prea directa cu mine si cu altii, ca imi asum sarcini pe care le duc greu la capat, ca analizez prea mult inainte de a actiona, ca las teama sa ma conduca, ca sunt putin cam indiscreta…

Leave a Reply

