Emisii pe Tasha

Saptamana asta am emis de 4 ori desi mi-am jurat sa nu o fac decat o data. Si iata-ma vorbind patru zile la rand pe radio. 🙂 Asa m-am amuzat din cauza asta… E drept ca primele doua zile mi-am spus ca trebuie neaparat sa am un fel de discurs de inceput ca nu cumva sa uit ceva din toate cate aveam de spus, insa vineri am facut in locul unui coleg care n-a putut intra. Bineinteles ca nu aveam nimic stabilit si totul a fost facut pe loc. Trebuie sa spun ca emisia de vineri a fost cea mai reusita emisie a mea de pana acum. N-am mai avut nici timp de emotii, nu mi-a mai fost frica si a trebuit sa baigui eu ceva, ca doar nu aveam de gand sa pun doar muzica.

Aseara, la sedinta, am aflat care sunt lucrurile pe care trebuie sa le imbunatatesc pentru a fi mai bine, asa ca va trebui sa lucrez ceva mai mult la asta. Apoi, am un sunet de fundal in timp ce vorbesc, deci va trebui sa caut modalitati sa rezolv problema. Nu ma pricep, dar voi ruga vreunul dintre colegi ca sa intre sa ma ajute. Nu e cazul sa umblu eu unde nu ma pricep, voi da lucrurile peste cap si imi va parea rau.

Saptamana asta voi avea tot patru emisii: miercuri, joi si vineri de la 18 la 20 si sambata de la orele 16 la 18. Chiar aseara, dupa sedinta moderatorilor, m-am gandit la prima emisie ca sa sfarsesc la ora 01 cu muzica pentru toate cele patru. Trebuie doar sa le pun pe rand acolo unde trebuie. Ca sa nu ma incurc, azi si maine voi face patru foldere cu muzica aleasa ca nu cumva sa ma trezesc ca stau tarziu si caut muzica prin calculator.

Am sa pun o mostra dintr-una din emisii. Inca nu am stabilit care si cum va fi, insa ele vor fi.

Leave a Reply

