Azi :)))))

Sau ar trebui sa plang, dar n-o fac. A fost prima data. Cica daca nu muncesti nu gresesti, dar si daca ar asculta lenesul ar decide ca decat sa greseasca mai bine nu mai incearca. Ori eu sunt prea incapatanata ca sa ascult de un lenes, asa ca merg mai departe cu cornitele mele de berbec lovind in tot ce imi sta in cale si numai ce nu trebuie nu fac. Pentru prima data, la cate emotii am strans in decursul zilei, cu ajutorul meu in casti care aproape ca ajunsese sa imi spuna ce sa zic (Nebuniciule, te rasplatesc pentru asta!), am iesit la liman. Trebuie sa recunosc ca am ales muzica binisor, a curs oarecum fluent. Colegii mi-au zis ca a fost bine, eu stiu ca daca nu se da cu bata ca sa ma invat ca a fost bine nu am sa invat ca a fost bine. Maine voi avea doua ore plus alte doua daca sefa va decide asa ceva.

Incerc doar sa scap de stresul vorbitului in public. Cu timpul si cu inconstienta o sa scap. O sa imi creasca egoul cat catedrala neamului, dar o sa stiu sa ma desumflu atat cat trebuie. Si voi gasi altele de facut ca sa imi depasesc limitele.

2 thoughts on “Azi :)))))

Leave a Reply

