Pe Tasha

Da, de maine emit pe Radio Tasha incepand cu ora 14 timp de doua ore, zilnic. Radio Tasha e un radio de net, o comunitate de oameni frumosi cu care rad cu lacrimi, o echipa cu adevarat de soc, oameni cu pasiuni frumoase si de la care am invatat multe legate de muzica si nu doar muzica. Emisiunea se numeste PsychoMusic cu ValiVE si va contine mai mult rock si muzica alternativa, dar vor fi si alte genuri de muzica. Initial ea se numea Psychorock, dar ar fi insemnat sa fac ascultatorii sa renunte sa asculte radio din cauza rockului, asa ca ma repliez si fac un mic compromis de dragul lor. Am facut in seara asta ceva pregatiri, am incercat sa invat niste chestii ceva mai tehnice decat as fi vrut, dar suna frumos si mi-e o frica de nu mai pot. Ma deranjeaza ca vocea mea nu se aude in timp real si ca are o secunda sau ceva mai mult intarziere, ori lucrul asta e derutant pentru mine. Plus de asta, nu imi place deloc cum suna vocea mea, sunt sunete pe care le emit si care sunt parazite, dar va trebui sa ma obisnuiesc cu asta pentru ca nu am cum sa o schimb.

Avand in vedere ca nu am mai emis pe nici un fel de radio si nu am nici un fel de experienta cu asa ceva, primele emisii nu vor avea dedicatii pentru ca va trebui sa invat sa ma descurc cu programele, dar pana la finalul saptamanii voi avea si asa ceva. Exista si un chat de discutii pe care se aduna moderatorii si ascultatorii. Mie imi place foarte mult, ii stiu din februarie.

Si acum putina publicitate radioului din care fac deja parte.

7 Zile din 7, 24 de ore din 24 de ore, Radio Tasha aduce in casele voastre o mangaiere, un gand bun prin intermediul muzicii dar si prin vocile moderatorilor nostri care incearca sa satisfaca toate gusturile celor care ne vor calca pragul.
Pentru a putea asculta click aici:
http://radiotasha.com/radio/asculta-live/
http://51.254.170.253:5868/listen.pls
Pentru dedicatii muzicale adaugati id:
radiotasha@yahoo.com
sau pe skype id:
radio.tasha1
Auditie placuta!!

 

 

Leave a Reply

