Babi

E un baiat mic de statura, dar exterm de energic si plin de imaginatie. I se spune Babi pentru ca seamana cu un cantaret de muzica de manele. Are tendinta de a fi rautacios de cele mai multe ori, insa are oamenii lui pe care ii iubeste. Nu se sfieste sa zica ce gandeste si, desi injura ca la usa cortului cand e nervos, e dragutel, chiar si cand devine enervant. E dornic sa ajute profesorii la inspectii, mai ales daca stie ca va primi ceva bun pentru eforturile lui. Atunci devine atent, dornic, cuminte si constiincios, raspunde clar  la intrebari. Cateodata isi mai ia nasul la purtare si imi vorbeste netinand cont de diferenta de varsta si de statut. Ii atrag atentia, dar se incapataneaza sa vorbeasca asa. Nu ajung niciodata la scoala nesalutata de el si nu plec niciodata fara un “Buna ziua doamna Vali”.

Acum niste saptamani mi-a zis ca m-a visat urat. O perioada venea la mine, ma lua in brate si ma pupa pe obraz, dupa care imi spunea “cosmarul vietii mele” razand in hohote. De cateva zile a uitat de cosmarul care sunt si doar vine la mine sa ma pupe. N-am vrut sa ii amintesc de asta pentru ca mi se urca in cap, dar azi si-a amintit. A devenit si mai amuzat decat inainte si m-a pus sa ii promit ca il voi lua la inspectia de maine. Bineinteles ca aveam de gand sa il iau, doar ma pot baza pe el si pe atentia lui. Abia astept sa vad ce va zice maine de lucrurile pe care i le-am luat drept recompensa.

Leave a Reply

