Maria antreprenor

Ieri am descoperit intre rechizitele mele doua seturi de hartie cartonata colorata si ma intrebam ce as putea sa fac cu ele. Normal, nu ma incurcau, insa chiar nu stiam ce as putea sa fac cu ele. M-am vazut intr-un moment in care chiar aveam nevoie de ceva idei venite de oriunde. Cand m-a vazut Maria cu ele in mana m-a intrebat prima data ce sunt, iar cand i-am spus primul lucru la care s-a gandit au fost “Martisoare!!!” Bineinteles, cum de nu m-am gandit eu la asa ceva?! Cat a fost ieri la pauza de masa m-am ocupat sa le tai, asa ca din 20 de coli de hartie cartonata colorata au iesit 80 de baze pentru martisoare. Muuuult! Cui sa dam noi asa de multe? Si pentru 80 e mult de munca, mai bine de doua luni; Maria n-are rabdare, eu am prea mult de lucru. Le vom gasi noi utilitatea pana in februarie, macar.

Si cum se uita fata mea la mine lucrand cu pensule si aracet (A-a oferit sa ma ajute si uite asa am prapadit deja doua tuburi de aracet. Are obiceiul sa puna prea mult.), s-a gandit ca, cel mai bun lucru pe care il poate face cu ele e sa le dea fetelor care le vor primi contra unui singur leu. Buna afacere! Doamna munceste si Maria mea aduna bani pentru fondul clasei, sa mai avem bani de cartoane si aracet ca sa mai faca si alta data. Draga de ea! Bineinteles, nu le vom vinde, dar ideea nu e tocmai rea. Poate cu alta ocazie.

Leave a Reply

