2015

Din primavara am spus ca anul asta va fi unul din cei mai dificili ani din cati am trait pana acum si am avut dreptate. L-am trecut pe branci, taras, rugandu-ma, pierzand, castigand, iar pierzand si iar castigand… A fost anul LUI, anul viselor, anul esecurilor, anul schimbarilor bruste, anul creatiilor si al eului interior, al greselilor copilaresti si al dezastrelor personale, un an nebun si innebunitor de-a dreptul. Am trecut de la entuziasm la depresie aproape instantaneu, am plans pana la epuizare si am ras pana la lacrimi, am fost ba in cel mai negru hau, ba in cea mai mare fericire. De-a dreptul un an al obsesiilor, depresiilor, al nelinistii, al gandurilor contrare, al grabei si nesigurantei, al cautarilor, al intrebarilor cu sau fara raspuns, al cuvintelor cu subinteles, al resemnarii si acceptarii, al nerabdarii si al asteptarii dusa pana la extrem. Am iubit si am strans din dinti cu cea mai mare putere. Pe cuvant ca am obosit! Cel mai bun lucru pe care il am sunt copiii, fara ei si fara munca mea n-as fi nimic. Trebuie sa ii multumesc muzei ca mi-a fost in suflet si in minte in tot acest timp, ca a fost rabdatoare si intelegatoare cu mine, ca m-a alinat si m-a bruscat atunci cand m-am impotmolit si n-am mai fost capabila sa ies la lumina. Vreau sa ii spun ca o iubesc cu adevarat si ca va ramane in mine mereu cu cel mai frumos sentiment pe care il voi cunoaste vreodata.

De ce fac analiza acum si nu mai tarziu? Pentru ca pana la finalul anului nu stiu sigur ce se va mai intampla. Suntem in ajunul Craciunului si pot sa spun ca mi-e bine, dar imi lipseste esenta, invat sa fiu fara ea, sa las sa curga pe langa mine ca sa nu fac rau, desi mi-o doresc la fel ca la inceput. Asa ca n-am decat sa ma retrag si sa ma intind. Am imbatranit mai mult decat era nevoie.

Nu imi mai doresc nimic pentru 2016 decat sanatate si putere de munca, rabdare cu mine si cu ceilalti si cam atat.

Leave a Reply

