PRIETENI DE PAHAR 27

Il ascultam in casti, ma sunase ca sa imi palavrageasca despre niste lucruri de care eu nu aveam nici un habar. Ca sa il aud mai bine mi-am afundat si mai tare castile in urechi si nu vorbeam, il auzeam doar pe el. Vocea lui ma invaluia, imi umplea mintea si creierul, ma furnica. Devenise parte din mine in acel moment, dar numai in acel moment. Apoi a tacut, nu ma mai auzea, se simtea deranjat sa vorbeasca doar el. Apoi pauza, lunga, si s-a auzit un click. Inchisese. De ce inchisese? Inca nu m-am saturat sa ii aud vocea. Click! Cu ce drept inchisese el telefonul? Incercasem sa imi amintesc ce spunea, dar niciodata nu eram capabila. Click si in mintea mea. Se facuse intuneric, nici gandurile nu mai stiam sa mi le gandesc. Click!

M-am adunat incetul cu incetul. Trebuia sa fac ceva, cumva, sa scap de starile pe care mi le dadea. Si cand ma suna aveam nevoie de o zi ca sa ma pot reculege sa il pot auzi. Il iubeam atunci cu cele mai puternice sentimente. Acum? Acum era cu totul la fel, dar foarte diferit. In sinea mea ii zambeam, ma alimentam cu starile pe care mi le dadea, firimituri de sentimente chinuite, incropite din ceea ce ramasese in el. Il durea, dar la fel ma durea si pe mine. Acum eram lucida, dreapta si reala. Doar el era imaginar. Poate ca uneori ar fi devenit si real, dar totul era la fel de cumplit si la fel de dureros. Plangeam noaptea si ma rugam sa ii fie bine, adormeam plangand spre dimineata, incercanata, sfarsita si epuizata, dar imi terminasem numarul din noaptea aceea. As fi plans la fel si acum, dar nu mai aveam lacrimi. Ma alinam gandindu-ma ca ii va fi bine, ma rugam din nou sa ii fie bine lui in primul rand, dar nu mai avea aceeasi intensitate. Nu imi trecuse, el era la fel de prezent. Si nu i-as fi cerut nimic daca n-as fi vrut atat de tare sa am ceva de la el.

Leave a Reply

