Florina

E sora mai mare a Mariei. De cand o stiu ea vine sa o controleze, sa ii spuna ca nu scrie frumos, ca nu stie sa socoteasca, ca nu se poarta frumos sau ca nu e deloc cuminte. Bineinteles, nici ea nu face nimic din toate cate ii cere Mariei sa faca, dar n-are a face, ea tot are datoria de a o controla.

De cand o stiu are o modalitate foarte amuzanta de a cere si de a insista, mai ales cand vrea cate ceva de la profesori. Se roaga de el pana e sigura ca renunta si primeste ce isi doreste, intotdeauna pe un ton mieros si plangacios, dar zambind cu gura pana la urechi. Imi place foarte mult sa o imit si o fac de fiecare data cand e si ea de fata. Atunci ea continua pe acelasi ton si aproape ca rade in hohote, dar nu se opreste din a ruga cu cerul si cu pamantul. Eu prefer sa o imit si sa ignor purtarea ei, insa nu reusesc de fiecare data sa fac asta si uneori mai cedez insistentelor. Are obiceiul sa smulga promisiuni de la cei care au ceva ce ea isi doreste. Asta e modalitatea ei de a face rost de tot ceea ce ei ii lipseste, uneori chiar si hartie igienica sau servetele.

Inainte sa imi mut clasa in alta sala avea obieiul sa treaca pe la clasa mea in drum spre toaleta ca sa ia hartie igienica. De multe ori nici nu mai cerea, stia unde e si pur si simplu se ducea si lua. O certam de fiecare data cand venea, dar cand se intorcea imi deschidea usa de la clasa si tragea de chestiile aplicate de mine pe usa, doar ca sa imi faca in ciuda. De cand ne-am mutat vine sa imi ceara hartie igienica pentru orice eventualitate, in caz ca are nevoie. Acum cere mai multa, ca sa ii ajunga si pentru mai tarziu.

Mai nou, cere servetele umede. Stie ca Maria foloseste si ea vrea sa aiba din toate cate are Maria, asa ca daca sora ei are un pachet de servetele umede ea va avea intotdeauna jumatate, fie ca ii da voie sau nu.

Leave a Reply

