Claudita

Desi nu e la clasa mea, Claudita s-a atasat mult de mine. Are un temperament ceva mai molcom, dar sa dea Dumnezeu sa o calci pe coada de prea multe ori ca te trezesti cu mana in par de urgenta. O iubeste sincer pe Maria care are tendinta de a fi rautacioasa cu ea si sa se supere de fiecare data cand ii dau atentie pentru ca e cam geloasa si putin oportunista, profita de crizele de nervi ca sa smulga promisiuni, insa nici cu mine nu ii merge. Nu de putine ori s-au certat cand Claudita a primit de la mine ceva ce trebuia sa primeasca doar ea pentru ca eu sunt doamna ei si nu vrea sa imparta nimic din ceea ce primeste de la mine cu absolut nimeni. Mai nou, Maria mea imi zice numai mami si acelasi lucru face si Claudita, insa de fiecare data iese cu scandal si cu paruiala, asa ca sunt nevoita sa o trimit la clasa ei si pe Maria sa o amenint ca nu mai primeste nimic de la mine daca se mai poarta asa. Tocmai din cauza asta evit sa le mai dau lucruri sau sa le promit ca le aduc de acasa obicete de care ele cred ca au nevoie.

Zilele trecute Maria a fost bagata in trupa de dans a scolii iar Claudita a profitat din plin de absenta ei pentru a veni sa stea la mine. Evit sa o fac sa stea prea mult tocmai pentru a nu le face sa se supere una pe cealalta stiind ca dorm in aceeasi camera si ca mananca la aceeasi masa. Intr-una din aceste zile Claudita a venit la mine si m-a luat de gat, bucuroasa ca ma vede. Din greseala si-a pus mainile pe ochelarii mei, asa ca a trebuit sa ii dau jos sa ii sterg ca sa pot scrie condica in continuare. O vad ca se uita la ochii mei cu atentie.

-Mami, sunteti chioara?

-Da, Claudito, nu vad bine.

-Aaa, de asta aveti cute intre ochi.

-Da, incercam sa te vad mai bine.

Apoi ma imbratiseaza asa de strans ca nu mi-a venit sa cred cata putere poate avea in manutele ei mici si firave. Ma pupa pe ochiul drept si zice:

-Nah, ca sa treaca.

Mi-a venit sa o fac si mai mica si sa o bag in san de draga ce mi-e.

Leave a Reply

