Ziua bastonului alb

Au sarbatorit-o nevazatorii si ambliopii care si-au amintit, eu am uitat pur si simplu de ea, dar doar anul asta am uitat.  In general o asemenea zi imi aduce aminte de copilarie si de tatal meu, de oamenii pe care i-a cunoscut si pe care i-am cunoscut la randul meu, de cladirea prin care am bantuit amandoi, de sala de mese care avusese candva rolul de morga, de camera lui in care am dormit si eu, de sala de curs in care am invatat amandoi, la distanta de mai bine de treizeci de ani si o moarte… O asemenea zi imi aduce aminte de mostenirile mele, de sanse si nesanse, dar mai mult de sanse. Intotdeauna vad partea plina a paharului, chiar daca mai e doar de un deget pe fundul lui.

Leave a Reply

