Versuri de Mihaita Talpalaru

ora 00.31 / 18 septembrie 2015

Copyright © Talpalaru Mihaita.

intr-o zi
ne-am lipit numele pina in gustul maduvei unei morti
de linga noi
ne ia vintul lasat liber
sa fure vocea scursa a incertitudine
buna ca si un mort iesit la plimbare pe aleile parcului
si tocmai ce mirosi a septembrie cu ochii mari de dragoste
esti
sunt trist deasupra capului
am avut si nu am nici cuvinte
fragil ma destram in clipe sa-ti te hranesc ce-am gresit
frica
frica de iubire
nu pot merge ca un sarut pe buze in cautarea viselor
sunt visul daruit tie cind gindurile iti sunt absente de picioare
de ruinat tot ce a fost inca este
mai exista o urma de trezire imbibata cu pasi zgomotosi
fin brazdata trasa cu vene prin singe de nepatruns
patru cai si restul din pat un hot ce te fura
nu are sens fara raspuns
pentru umedul care ochii iti umple pahare cu-atingeri de foc
si tu adormi cu fulgi ce ninge pe mine
e iarna si eu nu-ti mai sunt
ani sa petreci departe de dimineti somnambule
intr-o incaierare de zile in care se ucid intrebari despre
venit si plecat
impietrite rostiri si vise impachetate in pinze si pulberi de spuse
amintiri din miinile certate ca nu-si au rostul decit sa mingie
sol

Leave a Reply

