Complimente si mai putin. Azi a fost bine.

In seara asta am primit un compliment tare frumos si neasteptat. In ultima vreme primesc destule complimente si vad ca incep sa ma invat cu ele, vin la timp de la oameni de la care ma astept de la putin spre deloc. In mod ciudat, incep sa le dau crezare, in definitiv n-au ce sa castige de la mine si nici eu de la ei. Acum cateva zile cineva imi spunea ca nici nu stiu cat de frumoasa sunt, iar altcineva ca daca n-as avea capacitati si resurse s-ar multumi doar sa ma priveasca si atat. Straniu, nu? Poti sa spui ceva despre gustul omului?! Asta de azi a fost ceva in genul “daca nu te cunosteam te-as fi inventat”. Am ras in hohote impreuna, dar cunosc bine acea persoana si stiu ce fel de om e.

In acelasi timp am primit si o amenintare venita din acelasi loc, ceea ce nu e un lucru tocmai rau, stie ce stie. Nu ma complac in situatie, incerc sa repar greselile cum pot mai bine, dar simt ca incep sa ies la suprafata. Si nu ma mai plang, am decis asta azi. Ce rost ar avea, nu e cazul. Cineva care ma stie bine imi spunea azi ca am dat in nebuneala, dar o spunea tot razand. Toti ma cunosc, toti stiu ce imi poate pielea mea de magarus cu urechi ciulite, dar nu pot fi altfel, nu am cum sa fiu altfel. N-am cum sa ma schimb. Cui nu-i place… 

Pana acum imi pica cerul in cap si toti in jurul meu pareau a fi tristi cand se uitau la mine. Ma uitam si eu la ei si incercam sa vad jovialitatea caracteristica, cea care ne invaluia pe toti cand ne vedeam. Toti aveau fetele triste si obosite, erau incercanati si la fel de incovoiati ca mine. Acum toti imi semanau, erau mai rabdatori, mai linistiti, radeau si faceau glume chiar si cand nu isi vedeau capul de treburi. Si a fost bine, toti cu dorinta de a ajuta, toti cu ganduri bune, toti draguti si bine intentionati. Doar imi seamana, sunt ca mine. 

Leave a Reply

