Mintea lui Papuc Voda

Era nevoie sa pice curentul ca sa ma invat minte.

Reusisem in seara asta sa strang o parte din povestiri pentru “Prieteni de pahar” si descoperisem ca am noua (NOUA!), pe care le-am corectat azi si la care am pus si diacritice. Eram asa de multumita de rezultat incat, atunci cand s-a luat curentul, am varsat o lacrima, dar numai una. Munca mea de o zi s-a dus 😦 . Va trebui sa imi reamintesc anumite pasaje si sa le reasez… In mod ciudat nu a functionat Autosave, desi ar fi trebuit.

Ce enervant e sa refaci aceeasi munca. Va trebui, mai ales daca vreau sa am din nou acele noua povestiri pentru volum. Si cred ca voi da Save dupa fiecare cuvant scris.

Apoi, mai am de terminat un desen pe care abia l-am inceput. Mi-ar placea sa pot lucra noaptea, insa n-am lumina atat de puternica si as avea ochii mult prea obositi a doua zi. Pe langa asta as face conjunctivita si n-as mai fi in stare sa fac nimic doua zile pentru ca as vedea imaginea dublu si as obosi foarte tare, dar cred ca as fi mult mai linistita si mai atenta.

Leave a Reply

