ASA SUNT EU IN MINTEA TA.

Devin transparenta in mintea ta,
Aproape curgatoare, translucida…
De vei dori sa ma atingi vreodata nu vei putea.
Iti alunec printre degete ca apa,
In pumn de ma vei strange voi disparea… PUFF!
Caldura ma transforma in aer,
Briza sarata ce-ti aminteste de mare
Si de un mangaiat pe tample visatoare.
Asa sunt eu in mintea ta.

Devin incandescenta in mintea ta.
Ard totul in jur, ganduri si patimi…
E de ajuns sa respiri si voi aprinde visele sa le mistui,
Sa arda mocnit pana la venirea ploii.
Nu te poti apropia de mine,
Apa te transforma de la sine in suspin… OF!
Aburii, cei prin care te vad, inca,
Devin la fel de densi ca ceata,
Dar doar in prezenta mea arzi sa te faci scrum.
Asa sunt eu in mintea ta.

Devin lut in mintea ta.
Bucati de pamant care pot fi modelate.
Doar de mainile tale ma voi lasa migalita.
Ma invartesti, ma inmoi cu stropii de apa aruncati peste mine
Si apoi ma modelezi, ma bati… POC!
Statuie de as deveni ma vei putea privi,
Sau ulcior ars in foc pentru carat apa de la izvorul din munte.
Asa sunt eu in mintea ta.

Devin furtuna in mintea ta,
Intotdeauna aducatoare de primejdii,
Utila pamantului si plantelor,
Distrugatoare de grane, cateodata…
Aduc cu mine fulgere si tunete,
Vantul care alearga printre pletele pamantului
Culcandu-l la pamant… VAJ!
Asa sunt eu in mintea ta.

Leave a Reply

