Nevoie de schimbare

Dorinta de schimbare e mare si o simt acut. Culmea e ca toti cei pe care ii cunosc imi spun sa tin fruntea sus (chiar si el a spus acelasi lucru cand am vorbit ultima data), insa nimeni nu stie ce se intampla cu adevarat in mine. Simt nevoia de schimbare sperand ca asta ma va face sa imi revin putin.

Deja m-am tuns, asta e printre primele lucruri pe care le face o femeie atunci cand simte nevoia de schimbare; am schimbat culoarea ojelor si m-am innoit cu o geanta noua (mi-am luat chiar si o umbrela noua, just in case); am slabit ceva kilograme, dar nu foarte mult; ma pregatesc cu ceva ajutor pentru examenul din 4 septembrie (asta nu e o schimbare, dar pentru a face schimbarea completa am nevoie de salariu); ma pregatesc sufleteste pentru noul an universitar unde voi face ceva schimbari in atitudinea fata de activitatile de acolo; se pare ca ar putea sa se schimbe si mediul de lucru, asa ca va fi nevoie de un alt stil de abordare a modului de predare; am renuntat la nevoia de apropiere fizica sau sufleteasca, vara asta s-a dovedit a fi una mult prea rea si nu meritam sa am parte de asemenea experiente; am ajuns la concluzia ca vreau un copil, dar nefiind capabila sa nasc, ma voi documenta despre adoptiile cu un singur parinte, deficient. O sa fie extrem de greu, voi avea bariere foarte multe in demersul asta, insa trebuie sa incerc. Nu renunt la dorinta de a-mi vedea publicate randurile, asta nu va fi niciodata ceva la care sa vreau sa renunt.

Nu, nu ma maturizez, asta nu e de mine. Voi ramane aceeasi naiva ca intotdeauna, dar cu ceva mai multa prezenta de spirit si ceva mai egoista, chiar daca m-am autoeducat sa nu fiu. Se pare ca e nevoie de putin mai mult egoism in viata ca sa fie totul bine. Ma intreb cum as arata eu cu o doza de cativa milimetri de egoism in plus. As fi si mai insuportabila decat sunt acum? Sau, poate ca nu.

Billy Idol, pentru ca e un badboy adorabil si il ascult de cand eram copil.

Si preferata mea, in orice situatii, mai ales acum.

Leave a Reply

