PRIETENI DE PAHAR 19

“vb si vdem daca sunt ceea ce cauti sau ceea ce astepti de la viata”

Aceste cuvinte mi-au ramas in minte. Un exponat, eronat perceput din start, intotdeauna in cautare ca sa sfarseasca prin a fi gasit, niciodata menit sa fie descoperit cu adevarat. Cunosteam prea bine acest tip de individ: sigur pe el la inceput, apoi capabil sa dea bir cu fugitii cand ceva parea in neregula, incapabil sa tina piept unui vant, nu mai vorbesc de o furtuna. Ii priveam poza si ma intrebam cine il abordase. Eu il abordasem, cea dornica de control, niciodata in cautare, dorind sa fie gasita, libera in gandire, plictisita de toti cei peste care dadeam. Ignoram pe oricine nu corespundea criteriilor mele de selectie. Sunt femeie, una cu destul de multa personalitate, mi-am permis inca de la inceput sa vreau sa fiu eu cea care alege. Nu iesea cu nimic in evidenta, iar eu aproape ca socam cu un limbaj demn de ceea ce eram. Nici el nu corespundea, dar eram gata sa fac un compromis de la propria regula si am acceptat sa ma las agatata.

Dupa luni de alegeri si de raspunsuri lasate in suspensie fara raspuns din partea mea, m-am hotarat sa ii raspund lui. Aveam macar puterea asta, desi era una aparenta si care nu avea niciun efect asupra nimanui, nici chiar a mea. Cine era el? Un individ ca ceilalti, nimic extraordinar in asta. Daca puteam sa spun ca nu era nimic extraordinar intr-un individ oarecare inseamna ca eram cu adevarat plictisita de tot ce ma inconjura sau vedeam prin acel site. Intotdeauna am fost capabila sa vad scanteia, acel ceva care il face pe celalalt demn de a fi retinut, care sa scoata in evidenta particularul din individ, orice individ.

Prima impresie? Vocabular de balta! Si nu stie sa scrie!!!.

A doua impresie? Asta nu cauta cu adevarat ce vrea sa gaseasca, e clar.

A treia impresie? Daca e un disperat din aia care vrea sa sara pe mine de la prima intalnire? NEAH! Nu merita sa incerc. Are o poza de zici ca e din “Planeta Maimutelor”. Sper sa nu fie un fel de “Monkey say, monkey do!”.

A patra impresie? WOW! Are ochii albastri! Merita incercat. Pacat ca nu are si parul ceva mai lung. Si e zodia mea preferata!

A cincea impresie? Ba parca ar stii si sa scrie, are o oarecare cursivitate a cuvintelor. Poate ca ii e lene sa scrie cum trebuie. Ce, toata lumea e ca mine, in cautare de oameni care sa lege in scris doua cuvinte si pe gura sute? Daca nu merita ii zic sa ma lase in pace si nu mai discut cu el.

A “N” impresie? Lasand “Planeta Maimutelor” in pace, vreau sa vad ce vrea. Nu sunt eu mai ceva ca el, merita sa incerc, macar de curiozitate.

La discutii s-a pus prima data problema vocabularului vulgar. Era clar, trebuia sa lipseasca, am cazut amandoi de acord cu asta.

…………………………………………………………………………………….

Mai departe scrie in carte. Cartea mea. 😛

Leave a Reply

