Mint

Mint cu o nerusinare demna de o mitomana pentru a nu arata pierderile sau nerealizarile mele. Mint de cand ma stiu, dar niciodata fara mustrari de constiinta. Tin minte aproape toate minciunile spuse, cred ca asta e unul din motivele pentru care am destula inteligenta.

Mint pentru a nu ma sti cu totul ratata, pentru a nu-mi distruge cu totul respectul de sine. Practic, ma mint pe mine mintind pe ceilalti. Insa stiu sa spun si adevarul, iar asta se citeste pe fata mea, se recunoaste repede, chiar de prima data daca cititorul are o oarecare experienta. Si, culmea, nu ma sperie aflarea adevarului. Nu mi-e teama sa ma confrunte cineva cu adevarul.

Realitatile mele sunt, insa, cat se poate de reale, nu contin minciuni, nici pe departe. Cand am izbucnit in plans am stiut ca se stie adevarul, ca nimic nu merge cu adevarat in realitate. Si-apoi, daca cineva vrea sa afle cu adevarat adevarul e necesar sa vrea sa ma cunoasca cu adevarat, sa caute dincolo de aparenta stare de bine. Nu m-am ferit niciodata sa imi recunosc greselile sau minciunile, nu am cautat nici chiar scuze, am vrut sa imi fie mie bine. Vorba lui: nu sunt un om egoist, imi pasa pana in strafundurile sufletului, insa lasa-ma sa imi fie bine, macar in aparenta. Am nevoie de asta.

Vrei sa stii adevarul? Uita-te bine la mine si il vei afla de prima data, chiar inainte de a spune minciuna.

Leave a Reply

