ITI SCRIU

Iti scriu tie, vis de suflet. Ti-am intinat numele

Dandu-l altor ierburi ce si-au dorit sa muste din mine,

Dar am sa ti-l rascumpar, caci e al tau.

M-antorc la tine la fel de chinuita,

Chiar de-i cu gandul, desi niciodata cu trupul.

Te visez, acelasi dezmierdator chip de ceara

Dornic sa desparta doua carari pe care le-ar unii

Daca timpul ar sta in loc macar pentru o secunda.

Ma insetez in palma ta cea puternica

De dulci amintiri ce n-au avut loc nicicand,

Si de te vreau o fac aievea,

Ca intr-un vis de Dali, ca intr-un elefant al timpului

Mergand pe picioroange de barza uitata de toamna

Si inghetata de feeria iernii ucigatoare.

Te pastrez in inima asa cum esti

Ca sa te devorez incet, infometata

De formele tale ascutite ce lasa urme adanci

In carnea-mi trecatoare.

Te vreau acum, te vreau oricand, oriunde,

In vis, in mine, in gura ce te cheama,

In sangele ce-mi curge prin vene, in ochii

Ce stau inchisi ca sa-I saruti usor

La fel ca briza sarata a marii ce vine din larg.

Si inca te iubesc pe tine, caci ma intorci

Cu gandul de unde-mi rataceste inima pentr-o secunda,

Gelos ca nu o stie batand doar pentru tine.

Buzele mele asteapta inca arsita cunoasterii de tine,

Iar de dispari acum vei aparea in alta realitate,

Ce va fi doar a mea, chiar si pentru vesnicia momentului.

Leave a Reply

