Lui

In viata nu-i usor sa treci peste tot ce te doare. Am invatat asta de curand. Venim cu un bagaj de dorinte neimplinite si de asteptari desarte care nu vor fi niciodata realizabile. Uneori ne taiem chiar noi craca de sub picioare, asa, de amorul durerilor si de dor de a ne sti neintelesi. Si daca ne-am lasa putin dusi de val am intelege ca ce se petrece in noi e real si dulce, ca nu e cazul sa ne ascundem in spatele atitudinilor ferme de teama ca ne vom arde. Uneori supa fierbinte te scapa de dureri pentru ca te concentreaza numai asupra celei produse de ea si nu te mai lasa sa te gandesti la toate celelalte de dinainte. Eu am trecut cu bine, ramane sa vrea sa treaca, altfel la ce bun toate acele saruturi patimase.

Leave a Reply

