Sunt nebuna de legat! Am indraznit sa ma joc si sa ma simt bine si a stiut sa ma joace si mai bine. La final am ramas eu cu mine, cu starea mea de dinainte, cea care imi aducea monotonie. Am promis sa nu mai incerc, dar pe cuvant ca as incerca din nou, doar ca sa nu-i fac pe plac. Stiu totul pe de rost, neinvatat, ca doar mintea mea nu face altceva decat sa retina totul, sa faca analogii, sa sintetizeze, sa analizeze… Voi uita cand voi trece de examene, va fi uitat odata cu tot ce m-am chinuit sa invat de patru luni de zile. O sa retin doar inceputul, cel in care nu aveam iesiri necontrolate din nerabdare si puteam discuta civilizat: eu fara sa ma plang, el fara sa ma expedieze de plitiseala. Esecul va fi acelasi, dar pe cuvant ca nu mi-ar pasa prea mult daca nu m-ar durea. Nu mai sunt in stare sa suport durerea. Iar subiectul e mult prea schimbator chiar si pentru mine, desi sunt in stare sa ma dau peste cap si sa ma rascolesc ca sa gasesc tot ce am nevoie sa stiu in mine. Si asta doar pentru ca am indraznit sa-i spun ca la ultimul joc a reusit sa ma destinda sa uit de esecul pe care il voi indura in iulie.

One thought on “

Leave a Reply

