M-am pierdut…

M-am pierdut pe mine pe drum si nu ma mai regasesc. M-am intrebat de multe ori de ce nu reusesc, dar stiu ca nu mai am putere. Ma las chinuita de toate cele cate simt, ma agat de mine si ma mai pierd putin. Nicio trauma fizica nu m-a afectat atat de mult ca tot ce am trait in ultima vreme, chiar daca toate cate au fost in mine au depasit cu mult durerea sufleteasca. Nu simt sa mai fiu in stare de multe si m-am cam inecat inainte sa ajung la mal, semn ca am nevoie de putin ajutor ca sa imi revin. Caut, inca sunt in cautare de bine, prin toate mijloacele posibile, dar toate imi par apa de ploaie si nu mai am nici curajul sa vad inainte. Visez, dar raman cu visele. Ce sa fac, sunt o visatoare; iubesc actiunea, dar acum simt ca asta trebuie sa fac.

Am incercat sa redevin ce eram inainte, dar nu am reusit sa fac asta cu totul si nu cred ca voi vrea sa redevin ce eram inainte. Nu e de ajuns sa vreau ca sa capat, desi niciodata nu am vrut sa realizez sau sa capat ceva fara munca, iar pentru tot ce am am muncit pana la epuizare. Acum, oricat mi-as dori sa ma fortez, nu mai sunt in stare. M-au epuizat asteptarea, gandurile, lipsa, indecizia, greselile, nepasarea… As vrea sa fug, dar nu mai sunt in stare sa fac nici asta. Ma decisesem la un moment dat sa plec, sa caut o cale prin care sa ma rup ca sa pot vietui tuturor lucrurilor din mine, dar singura sansa e ajutorul pe care il caut acum, alta sansa nu am. Si ma sperie, ma sperie toate cate voi intalni in drum, esecul pe care il voi avea daca nu ma adun la timp ca sa fac ceva bun, starile alor mei fata de nereusita mea, gandul ca de reusita mea depinde o lume, asumarea greselilor facute din teama… E mult, mult prea mult, prea greu si nu ma simt in stare sa fac nimic. Si mai e si lipsa, aceeasi de pana acum, dar care devine mai grea pe moment ce trece. Am senzatia ca pentru sufletul meu nu se va mai putea face nimic, nu voi avea sansa sa am ceea ce-mi doresc din inima sa am, sa simt si asta sa ma ajute sa infrunt tot, oricum, oricand, in orice mod posibil.

Leave a Reply

