Borcane, vise si alte marafeturi 6

-Mi-ai fi adus vreodata flori daca am fi fost impreuna?

-Tu tocmai ai lesinat si ma intrebi daca ti-as fi adus flori?

-Hai, tine-ma in brate si raspunde-mi. Nu am nevoie de salvare, vreau doar sa stau asa, aici, cu tine.

-Nu am sunat la salvare. E rece podeaua, hai sa stam pe canapea.

-Ma vei tine in brate? Promite-mi!

-Iti promit! Hai sa ne ridicam ca e frig si racesti, bine? De ce zambesti? M-ai speriat, sa stii.

-Sunt o femeie isterica, ca orice femeie. Nu pot fi docila si ascultatoare tot timpul, nu pot asculta si intelege mereu, nu pot mangaia si lauda oricand pe oricine.

-Da, mi-am imaginat. Hai sa te ajut sa te ridici. Stii, uneori am senzatia ca n-ar fi trebuit sa plec. Daca ramaneam aici as fi fost ceva mai bucuros, dar nu implinit. Nu poti cere cuiva sa fie fericit daca el nu are parte de implinire langa fericirea ta. Un om trebuie sa fie bine inainte sa fie langa tine, nu? M-ai fi vrut mizerabil langa tine?

-Dar eu nu ti-am cerut sa ramai, te intrebasem daca mi-ai fi adus flori in eventualitatea in care am fi fost impreuna. Plus de asta, nu e nevoie sa iti justifici alegerile. Ai ales ce ai simtit ca e bine pentru tine.

-Normal ca ti-as fi adus flor. Si bomboane, si carti, si bijuterii, si – stai sa ma ridic putin mai sus, pe perna – si tot ce ai fi dorit. Nu ti-am adus pentru ca nu eram impreuna. El ti-a adus vreodata ceva in afara de lacrimi?

-Mai stii mica noastra escapada cu grupul pe malul raului? Eram mici, copii, dar unul din baieti imi daduse o papadie si eu m-am suparat. Nu mai stiu cine era, dar stiu ca i-am dat cu mana peste floare si i-a cazut. Radea, s-a aplecat si a luat-o si nu m-a lasat pana n-am luat-o. Am aruncat-o apoi, ce era sa fac eu cu o papadie. Dar daca era de la tine…

-De ce scrimbi subiectul? Ti-a adus?

-N-are a face, pe cuvant. E distant, intotdeauna lipseste. Il iubesc din tot sufletul, dar nu e pentru mine. Nici tu nu esti pentru mine. Nimeni nu e pentru mine cu adevarat.

-Nu te deprima si mai tare ca nu e cazul. Si te rog sa nu plangi. Prea transformi totul in melodrama, pe cuvant. Istericalele astea nu-si au rostul sa stii. Iti strica bunatate de suflet.

One thought on “Borcane, vise si alte marafeturi 6

  1. Poate fi inceputul unui romance,dar autorul va decide cum va continua. Oricum,e bine scris.

Leave a Reply

