Ziua de azi

Desi am avut vreo doua zile in care pur si simplu nu am fost in stare sa duc la indeplinire sarcinile pe care trebuia sa le fac – se pare ca intru in depresie din nou si va trebui sa gasesc un mijloc de a-mi gestiona starile si, la sugestia cuiva drag, sa nu mai fac pe nebuna – am reusit azi sa ma mobilizez sa plec intr-un scurt drum la care ma gandesc de ceva vreme si pe care am avut taria sa il duc la bun sfarsit pentru binele meu. A fost cea mai buna decizie pe care am luat-o in ultima vreme. Gandurile mi-au fost line, starea mea a fost chiar buna, am zambit din suflet si am putut sa imi alung din valurile de pe ochi. Sper sa ma fi incarcat cu ceva energie, dar bateriile mele sunt pe sfarsite, simt acut asta.

Din pacate perioada inca nu s-a terminat, mai am vreo trei saptamani, cel putin, in care imi voi roade unchiile de nervi si de stress. As dormi tot timpul si cand dorm sunt foarte agitata. Nu mai sunt in stare sa invat cum trebuie si simt lehamite chiar si cand vad carti. Mi-e greu sa raspund la telefoane, care au sunat in ultima vreme mai ceva ca la centrala telefonica, dar mai am o saptamana pana la sesiunea de examene si mai pot rezisa inca putin. Sper ca ai mei colegi dragi de suferinta de la universitate sa nu se supere pe mine, dar am obosit. Nu e din cauza lor.

Mi-e tare dor sa simt linistea, sa simt ca mi-e bine cand ma gandesc la cineva drag si sa plutesc tocmai pentru ca stiu ca acela se gandeste la mine, dar si pentru asta mai am de asteptat. Nu-i asa ca viata asta e putin cam ironica?

Leave a Reply

