Leave the group

N-am suportat sa stau prea mult pe grupul ala. Mesaje penibile, discutii relativ serioase intre persoane relativ neserioase, scrise prost si fara sa aiba un sambure de adevar. Nu am uitat niciodata de unde am plecat, dar anumite situatii mi se par lipsite de realism. Nu ii reneg, ar insemna sa imi reneg copilaria si o perioada mare din tinerete – chiar daca ii bag pe toti in aceeasi oala, exista o parte pe care nu o includ – ci ii vad lipsiti de continut, neangajati cu adevarat in discutii, facand actiuni inutile si victimizandu-se pentru soarta lor nedreapta. Stiu, nu par deloc empatica cu ei acum, dar intre ei m-am format si cunosc adevaruri despre ei pe care nu vor sa le perceapa. Inchistati in propriile neputinte, nu cer niciodata cu adevarat ajutorul, iar cand il cer profita tot timpul de acel ajutor. Nu spun ca sunt oameni rai, departe de mine acest gand, dar sunt oportunisti si profita de situatia lor ca sa nu iasa in lumea larga, preferand sa ramana in mediul lor mic si indobitocit.

Leave a Reply

