Matrimoniale pe Facebook

Am ajuns, la invitatia unei cunostinte, sa fac parte dintr-un grup de matrimoniale pentru nevazatori pe Facebook. Am mai primit invitatii si inainte de la astfel de grupuri si m-am ferit de ele. Nu ma incanta ideea de matrimoniale si nu raspund oricui imi trimite mesaj. Chestie de gust. Evit sa am relatii de genul asta cu nevazatori, mai ales pentru ca ii cunosc pe foarte multi dintre ei. Stiu ce le poate pielea si cam pana unde pot merge. De obicei nevazatorii se stiu bine intre ei si au tendinta sa se iscodeasca unii pe altii, sa se barfeasca intre ei… Se cunosc bine pentru ca foarte multi au crescut si au devenit adulti in acele institutii create special pentru ei numite Scoli Speciale pentru Nevazatori (si eu am crescut in acelasi fel de loc) si care sunt doar cinci in toata tara. Cam asa se intampla cu mediile si societatile inchise, iar societatea lor e ceva mai inchisa decat vor sa recunoasca. Deocamdata raman, vreau sa vad ce se intampla. .

Leave a Reply

