Mint… ma mint

Invat sa accept ca nu mi-e bine asa. Ciudat sau nu, nu ma vait. Incerc sa suplinesc un ideal cu o mica mascarada trecatoare si mincinoasa care face bine singuratatii din mine. Simt ca as trada, dar nu e decat nevoia de a-mi fi bine. O sa treaca, toate trec. Si atunci de ce plang zilnic? Ma chinui sa imi pese si nu pot. Sunt o straina si nu ma mai regasesc. Mint ca mi-e bine, spatele meu doare de cat de rau imi e. Si iar mi se face dor, dor de lucruri netraite, dor de mine asa cum eram, dor de el cand se juca…

Doar gandul la el imi face bine, in rest…

Leave a Reply

