DOR

Ti-e dor de mine ca de ultima spita a unui neam,

Copac al genealogiei nascut de veacuri,

Cu radacinile in cautarea unui soare dogoritor,

Datator de vinuri scumpe ce ies din pamantul nisipos.

Iti lipseste zambetul meu, acelasi imbatator rau de culoare,

Care adapa animalele lumii si le incanta cu racoarea lui,

Etern curgator in ale abisurilor cascade lucitoare,

Cuprins de vraja necunoscutului din drumul sau.

Ti-e dor de ochii mei, cuprinsi de negura noptii,

Prea visatori la frunti inalte de munte invaluit in ceturi,

Ce devine atent scrutator in adancul sufletului meu care asteapta

Un semn ca sa deschida calea spre tine.

Iti lipsesc, sunt absenta cum ma stii de vietii intregi.

Un gand de imi trimiti am sa mi-l prind in par,

Si-am sa-l cuprind in mine nopti de-a randul,

Pana-ai sa existi acelasi “tu” pe care mi-l doresc.

Raman nespuse toate acestea, insa,

De teama de minciuna sau adevar prea crud si netrait,

Caci maine se va mai naste inc-o data,

Dar nu ne va mai stii pe noi si ce-am simtit.

One thought on “DOR

Leave a Reply

