O zi chinuitoare

Dar una foarte chinuitoare. Am chinuit si, la randul meu, am fost chinuita. Se pare ca nu pot scapa de inspectia de titularizar dat fiind ca, desi materia e aceeasi, denumirea difera. Groaznic! Deja am fixat-o.

Chinuitoare ziua asta pentru ca am stat pe capul unor oameni care oricum imi sunt dragi, care oricum aveau datoria sa rezolve eventualele greseli, care oricum… Am mai spus ca imi sunt dragi? Bataie de cap care nu avea nici un rost, dar care a fost, logic, primita din varii motive, in valuri 🙂 . Le sunt datoare pentru cat de mult i-am chinuit, dar greselile oricum nu erau ale mele iar eu nu aveam nici o putere sa le schimb. Era nevoie de semnaturi, stampile comforme, iar semnaturi… Am facut si drumuri inutile, dar nu ma plang, cel putin am rezolvat.

Ma doare capul! Vorba unuia dintre ei: Lasa ca si cu durerea ta de cap si tot functioneaza. Da dom’le, functioneaza pentru ca am de chinuit, la randul meu, alti oameni care sa ia decizii bune sau rele, dupa caz. Si iar ma agit! Dar tare imi place starea asta. Sa speram ca o sa pot respira in voie in curand ca sa ma pot ocupa de toate asa cum trebuie si fiecare lucru sa isi ia portia meritata de atentie din parte-mi.

Leave a Reply

