ACASA

Ma-ndragostesc de tine in fiecare zi.

O clipa de te vad imi zboara gandurile-n departari

Ce-mi sunt straine… si-as vrea sa le cunosc.

Imi poposesti in inima mereu

Pentru o clipa doar, dar e de-ajuns

Sa-mi creasca dorul de a te stii deplin.

Cuprind amarele dureri si le transform in miere,

Golasele-amintiri raman uitate,

Si-apoi le umplu cu deplina bucurie.

Nu-ti cer ragaz de-un veac, cer doar iubire,

Aceea ce-mi transforma sufletul si-mi mangaie din vise,

Curat si clar ca lacrima din coltul ochilor.

Si-apoi, de te privesc pe indelete, roiesc in mine fluturi noi

Ce din cenusa-au renascut, pribegi pe-un continent

De pure amagiri, iluzii prea desarte, intorsi in mine iar… acasa.

One thought on “ACASA

Leave a Reply

