Subiecte

Aseara am rezolvat subiecte de anii trecuti date la examenul de definitivat. La cele de acum trei ani am luat 9.45. Suna bine, dar tot ma sperie. Anul trecut am rezolvat aceleasi subiecte respectand aceleasi bareme si am luat cam aceeasi nota, iar la examen am fugit ca o lasa. Anul asta ma lipesc de scaun cu aracet si imi infrunt propriul esec. Ma tot plang ca pragul e foarte sus si mi se pare de netrecut, insa o astfel de gandire m-a facut sa depun cerere de retragere. O jumatate de zi am orbecait ca o bezmetica pentru ca imi dadusem seama ca puteam rezolva subiectele si treceam de 8 fara prea mari probleme.

Adica am fost la un pas de moarte de 4 ori in viata mea si nu reusesc sa trec peste un amarat de examen? Zic sa ma relaxez putin ca o iau iar razna.

Leave a Reply

