Fragment de text

Esti prea strain de mine, o simt. Ma copleseste singuratatea ta care devine laitmotiv in incercarile mele de a ma elibera. Nu te mai vreau, am obosit. Constat ca nici nu te-am stiut, ca erai deja mult prea strain si ca nu ai schimbat nimic din ce ar fi trebuit sa fie normal sa fie schimbat pentru ca n-ai vrut. Ma simt de parca n-as fi existat niciunde in tine, ca nu aveai destul loc pentru mine, dar ma tineai agatata pentru orice eventualitate. E un sentiment real care doare foarte tare. Un lucru trebuie sa accept: ca am castigat mai mult decat oricine altcineva din toate starile astea, chiar si decat tine. Pentru asta iti multumesc. Daca intentiile tale erau altele, ele nu si-au gasit scopul, cel putin nu pe de-antregul. Nu mai sunt de ranit, nu ma mai poti rani. De-acum nu mai existi in mine, ai murit. Cu tine am invatat sa pot spune NU clar si raspicat, cu tine am invatat sa fiu cruda, cu tine am invatat ca merit cu adevarat mai mult decat iluziile, minciunile si cuvintele aruncate in fata. Iti doresc sa vietuiesti pasnic cu tine pentru ca de trait nu stii sa traiesti. Te afunzi si mai tare in tine in incercarea de a te autodistruge. Nu stii sa atingi, nu stii sa vrei sa atingi cu adevarat nimic din ce ti se ofera. Sunt sigura ca ai avut multe sanse, dar ai fugit de toate, ai invinovatit pe oricine pentru esecurile tale, ai ales sa dispari cand puteai ramane odata pentru totdeauna. Ti-e frica de tot ce ai putea simti, de tot ce ar putea simti cel de langa tine. Mi-e ciuda ca nu esti destul de matur incat sa vezi inutilitatea actiunilor tale. Ramai cu bine, suflet. Acum poti sa dispari definitiv. 

One thought on “Fragment de text

  1. Dezamagirea in dragoste adusa la limita resemnarii in urma pierderii iremediabile a persoanei iubite.

Leave a Reply

