No more poetry! This time is for good.

Nu mai pot, pur si simplu nu mai iese. De poezie vorbesc. Uite un motiv de bucurie pentru cineva. 😛 Ultimele doua au fost incepute in martie si terminate saptamana asta. Se pare ca muza mea ma lasa cu ochii in soare. S-o fi saturat si ea de toanele mele de presupusa scriitoare. Bine macar ca aspir la asta. Si ma screm sa iasa ceva si nu iese, pur si simplu. Vorba unui amic: Exista doua cai de iesire: prin fata si prin dos. Ale mele nu mai ies. ce-i drept, pe niciunde, era cazul sa se termine si faza asta. Cand ma uit la poezele sunt unele pe care le citesc ca si cum ar fi ale altcuiva, altele sunt clar ale mele.

Urmeaza sa fac rost de o muza pe la jumatatea lui iunie, inceputul lui iulie. Am de terminat niste idei, de incropit niste altele, de pus niste lumi la munca in folosul comunitatii, de inchegat niste alte franturi de idei… de terminat sesiunea onorabil, de luat doua examene… de analizat si de dezbatut… de iubit… 😀 Asta e partea cea mai grea: sa iubesti si sa dezbati in acelasi timp. Numai asta nu e indicat sa faci cand iubesti, serios. Dar nu imi pasa, trebuie sa iasa ceva din tot chinul meu. Ca va fi prost sau bun… depinde de cat de subiectiva sau de obiectiva devin in fata temelor de dezbatut. Ma astept la sinceritate dura si la o critica si mai dura. Poate o sa primesc minciuni ca ma reprofilez, pe cuvant! Cu tot cu inima.

In alta ordine de idei: omenirea asta de pe langa mine se cam chinuie sa ma ia in diferite moduri, numai calea cea usoara nu o incearca. Nu sunt deloc complicata, ba chiar sunt mult prea simpla. Nu trebuie sa se chinuie nimeni sa afle ce gandesc si de ce gandesc intr-un anumit fel. Ce-i drept, in ultima perioada m-am cam izolat de ai mei,. Nu spun ca am facut un lucru bun. E vina mea ca am vrut asta, dar aveam nevoie de un timp al meu, pentru mine, ca sa ma simt pe mine si sa vad ce vreau cu adevarat. Am vazut si am cautat modalitati de a castiga acea parte care imi lipsea. Nu am castigat-o inca, mai trebuie sa dovedesc ca pot avea rabdare si tarie de caracter, plus o pereche de dinti noi de tocit, insa cum dintii sunt scumpi ii folosesc pe cei din dotare. De ce voi castiga sau pierde in vara asta depinde cu adevarat ce se va intampla in viitor. Nu merge cu ultimatumuri, trebuie sa mearga cu sinceritate si cu franchete. Si daca am invatat atata amar de ani si am renuntat la unele lucruri la fel de importante ca sa esuez lamentabil si sa ajung sa o iau din nou de la zero in alta parte, nu stiu daca voi mai fi in stare. Am deja o varsta destula care nu imi mai permite sa fac multe ca pana acum. Plus de asta, pot pierde starea pe care mi-o da munca mea, care e una de bine.

Ei, si cu asta am terminat pe ziua de azi. Cer Poloniei sa ma scuze daca nu va mai intra zilnic la mine pe blog ca si pana acum, dar ma cheama treburi urgente. Ii multumesc pentru vizitele facute la ore aproape fixe si rog sa isi faca aparitia atunci cand doreste, chiar si cand nu sunt posturi noi. 🙂

Leave a Reply

