:)

Doare, doare al dracului de tare, dar mi-e bine. Nu sunt deprimata, sunt doar trista. Stiu mult prea bine ce inseamna o depresie si ce traiesc acum nu are de-a face cu asta. Am cerut si mi s-a dat. Daca mi s-a dat inseamna ca am avut mare nevoie. Ca a fost scurta… asta e singurul regret. In rest toate sunt bune, redevin ce am fost inainte si asta e bine. Chiar si razand se poate vindeca un suflet, nu? Nu neg ceea ce simt, incerc doar sa dau o fata ceva mai omeneasca tristetii din mine. Nu e dator nimeni sa-mi suporte starile proaste, iar cand voi simti nevoia de descarcare ma voi apuca de scris. E singurul mod in care stiu sa fac fata. Iar daca am chef de omor pe cineva ma apuc de nuvele politiste. 😛

Leave a Reply

