Cu si despre lene

Daca ar citi Mihaita Talpalaru despre asta ar rade si cu fundul. Si i-as da dreptate. 😛

Mi-e lene! Da, sunt foarte lenesa, mai ales in ultima vreme… de vreo 3 luni, sa zicem. Vorba lui, daca as scapa putin de ea si as mai avea langa mine si ceva mai mult curaj as face cate n-ar fi nimeni in stare sa faca. As pune aici si ceva incapatanare si putina inconstienta pe alocuri, altfel n-ar fi reteta perfecta si n-ar fi vorba de mine. Doar sunt berbec cu ascendent in varsator, deci e de bine. 😀

Acum ma cam simt obligata sa renunt la scrieri, dar nu definitiv, asa ca o sa mai trantesc din cand in cand cate o pleasca scrisa prost si fara talent. Pana in iulie sa tot fie timp sa ma linistesc ca sa pot face treaba buna, asa ca voi fi si mai putin online. Corectez, ceva mai greu acum, dar nu am uitat de volum. Ma gandesc inca la cum as vrea sa arate, cum sa fie fontul. Ca grafica, desi renuntasem la idee, as vrea sa gasesc o modalitate de a face primele litere intr-o forma ceva mai speciala. Inca mai am timp sa ma razgandesc, nu? Doar sunt femeie si imi permit. 😛

2 thoughts on “Cu si despre lene

  1. Lasa ca stiu eu ca esti subiectiv. Mai am cativa prieteni care sunt la fel de subiectivi ca tine in ceea ce ma priveste. 😛
    Eu nu sunt buna la scris, sunt doar ceva mai dezlegata la… vocabular, sa zicem.

Leave a Reply

