Simfonia Lalelelor

Fotografie1363 Fotografie1364 Fotografie1365 Fotografie1366 Fotografie1367 Fotografie1368 Fotografie1369 Fotografie1370 Fotografie1372 Fotografie1375

Inca n-a inceput. Maine va fi deschiderea. Si nu va fi loc sa arunci un ac intre atatia oameni care vor veni sa vada. Deja Pitestiul e arhiaglomerat si intesat de masini, mai ceva ca la Pasti. Se amenajaza standuri, flori, de toate tipurile, culorile, ghivece, buchete… O splendoare! Si inca nu e gata! Sper din suflet ca zilele ce urmeaza sa fie la fel de frumoase ca azi.

Dana Velea (Sunt tare mandra de tine si iti multumesc ca m-ai batut la cap.) a facut ce a stiut ea mai bine: a pictat. Si au iesit niste felicitari foarte frumoase, chiar facute in ultimele saptamani. Eu am adus quilling-ul meu care mi-a luat vreo 2 luni in reprize sporadice… si inca mai sunt de venit. Sambata voi fi din nou la standul scolii, inainte si dupa curs, pentru ca maine nu pot sa plec sa-mi las copiii pentru o toana, iar daca va mai fi si duminica voi merge din nou pentru ca nu imi permit sa lipsesc de la cursuri. Si impac si capra si varza. 😛

Abia astept ziua de sambata!

LATER UPDATE:

Se pare ca nu voi nu voi ajunge maine la stand, desi voi fi la Pitesti.

Leave a Reply

