ABURI

Suvoaie de ploi imi curg din ochi

Si valuri de aburi ma-nconjoara

Tot asteptand sa te intorci.

Dar tu nu vezi, ma stii calcand mii de camasi

Cu gulerul scrobit ce-arata impecabil,

Si asezate frumos, pe umerasul de metal.

Suspine-mi ies din suflet, zilnic, parca,

Visand la ce-am avut si am pierdut rutinei.

Imi amintesc franturi de viata

In timp ce-ti lustruiesc pantofii sa luceasca

Si-ti perii sacourile agatate de usa sifonierului

Nutrind la-mbratisari ce nu mai vin.

Iti cant in gandurile mele

Toate baladele pe care am dansat tinandu-ne de mana,

Oprind in loc din timp, sa sarutam obraji si buze

In vreme ce-ti calc din pantaloni. La dunga!

Sa taie briceag in carnea mea cea vie

Ce pentru tine a devenit un corp inert.

Nu ma mai vezi, nu mai exista clipa

Care-a fost vie, prea dureros de seaca

In care dragoste faceam pe-ndelete

Sorbind agale doruri cu nesat.

Acum ma-nvaluie doar abur

Si-n minte am doar fiare de calcat.

Leave a Reply

