Gata…

Gata, azi a trecut cu totul.
Prea masurate zile ce stau s-adune
Clipe sagalnice, dorinti curmate
De mult prea trista si de netrecut distanta,
Ce-nvaluie tacit in valul resemnarii
Si ne imbie in extazul somnului.
Azi am taiat cu lama ghetii
Ce mai aveam sa mai traiesc,
Dar nu e sange, e rutina vie
Ce trece prin vene ca un rau de vini.
Si, da, e-a mea, ca m-am stiut sortita
Unui tumult ce ochii lui nu vad in fata
Dorintelor prea pamantesti si prea de netrecut
A unei vieti ce si-o dorea aievea.
Iar eu, prea zburatoare si lipsita
De clipe ce visam sa fie prea curate si prea blande,
Am naucit intregul univers cu patimi nerostite
Tot numarand, din joi in joi, zilele cu sila.

Azi am pierdut si basmul vietii
Dorind sa vad in nerostitul gand
Un gest de-alint venit de nicaierea,
Un “Te iubesc!” sau doar un “Bun ramas!”.
Si-apoi, uit mult prea des ce ne-a unit pe noi.
Ca pot sa cada ploi, iar am uitat. I-mi pare
Ca vietile ni le-am curmat de-atata suparare
Cata in noi n-a existat vreodat.
Si iar masoara timpul zilele in noi,
Din marti in marti, trei ceasuri rele,
Ce-mbie la visare si durere
Tot ce in noi n-a existat, dar ar fi fost sa fie.

Azi a trecut si n-am varsat
Nici lacrima cea zilnic prinsa-n gene,
Iar de-ti privesc in vis buzele
Imi pare ca-mi zambesc distant, alene,
Abia mijind surasul nepasarii,
Ca-mi faci cu ochiul cand nu sunt atenta,
Si-atunci, mai stau si pierd vreo cinci minute, iarasi,
Sa te privesc adanc, tot cautand pricina
Sa te descopar cum ai fi de-as stii
Sa mi te amintesc adevarat… Si fara vina!
Caci ea e-aici, in mine, o simt, dar nu-i a mea.
Ragaz imi iau s-o curm, e-adevarat.
Ca nu o am, nu-i vina mea,
Si nici a ta. Doar ne-a pasat…
Sau, cel putin, asa, eu, am sperat.

Leave a Reply

