Deci, e posibil…

… si am motive sa ma simt bine, chiar daca bataia de cap va veni ceva mai tarziu, dar munca tot o voi face si sper sa iasa bine.
Pentru ca saptamana viitoare e Simfonia Lalelelor, care coincidea cu ziua in care imi fixasem a doua inspectie de grad, am hotarat sa aman cu o saptamana ca expozitia de flori nu aveam cum sa o aman. Doamnele mele vor fi toate acolo si nu vor avea timp si de mine, asa ca am negociat cu… cine trebuia sa negociez pentru o amanare de o saptamana, cel putin. Frumos, as spune, mai ales ca inspectorul a fost foarte de acord cu ideile pe care le-am avut pana acum. Si cum sa nu fi fost de acord stiind ca nu afecteaza prea tare bunul mers al lucrurilor.
Nu imi permit sa lucrez cu alti copii in afara de ai mei si n-o s-o fac, chiar daca asta ar insemna ceva mai multa cheltuiala din partea mea. Deci, nu am de ce sa ma plang.
Si pe acordurile chitarii electrice a lui Steve Lukather (TOTO), ma bag in pat pentru ca mi-e tare frig. Cred ca frigul asta a devenit cronic.

Leave a Reply

