Nu mai am rabdare

Departe de reguli si shimburi umorale
Am aparut eu,
Cea etern rabdatoare.
Imi iau in mana condeiul
Si scriu atat cat ma tine calimara.
Nu exista o simplitate a gandurilor,
Visele mi le compun,
Urzind in strafundul meu
Proiectari ale unei realitati paralele,
Intotdeauna mincinoasa si rascolita de temeri.
Ma indrept de spate si vaslesc in amonte,
Curentul se lupta cu incapatanarile mele,
Etern odioase si inchise in propria carapace.
Nu sunt neinteleasa, dorintele-mi sunt
Iluzii la drumul mare, ieftine ca braga.
Dar asta sunt: inciudata pe viata
Care imi refuza linistea.
Incep sa imi pierd rabdarea.
Jocul cu viata se joaca in doi,
Tangoul arbitrar al celor patru picioare
Impleticindu-se frenetic, numarand pasii
Ramasi pana la finalul vietii.
Doare, doare prea mult complexitatea gandurilor,
La fel cum doare simplitatea trairilor.
De ma vei rascoli din nou cu absenta ta
Voi stii ca mai am multa nerabdare de varsat.

Leave a Reply

