E MULTA DRAGOSTE IN NOI

M-am imbatat de sentimente.
Ma incalzesc privindu-ti,
Pe indelete, fiecare parte din tine.
Atat imi permite ochiul meu miop sa vad.
Mangai cu privirea cate un ochi pe rand,
Nasul, apoi gura, gatul…
Sunt destul de beata sa alunec mai jos.
Ma anesteziez alungand din sentimente
Ca sa te pot privi clar, fara menajamente.
Cuprind bratele, le simt puterea,
Apoi coatele si palmele, pe rand.
De antebrate la ocup mai tarziu,
Pentru ca ma vor cuprinde
Si n-o sa le mai vad curand.
Te contemplu incet,
Nepasator de abrupt.
Degetele le simt, imi trec prin par si il descalcesc.
Imi zambesti usor, abia perceput,
Atat cat sa ma faci sa tremur de tine.
Apoi cuprinzi cu gura tot universul meu.
Picioarele se-npleticesc…
Abia acum imi permit sa simt.
Respiram sacadat, usor si fierbinte
In timp ce mainile noastre exploreaza subtil
Parti ce ne cuprind.
Apoi visam sa ne descoperim tot trupul de ceara
Ce va sa dispara intre atatea patimi ce se dezlantuie.
Ma cuprinzi, te chem, ma atati, te sufoc…
Sarut degetele, saruti tamplele,
Cuprind asternutul si-astern peste noi
Tacerea. Caci vis nu e, e aievea, dureros de dulce.
Si ne privim, ochi in ochi,
Gustand din cand in cand din cupa desfatarii.
Ma-mbraci in sarutari, iar eu tresar si plang de fericire.
Esti singurul in stare sa ma ridici
Sa vad cum Omenirea e in mine.
Iar tu, stand la picioarele mele,
Devii supusul carnii mele, prea linistit, prea imbatat
De clipe ce succed placerii,
Caci simti fiori de foc ce-nvaluie durerea
De a ma stii a ta intotdeauna.
Si-apoi ne-mbratisam cuminte, sorbind din aerul
Inflacarat, tot sarutand cate o gura la-ntamplare,
Primind din tot ce ne-a fost dat sa stim
Si sa simtim aievea.
Privim zambind deplinatatea clipei noastre.
Bucati de carne ce zac respirand inca sacadat,
Dorind o mangaiere in plus ca sa-ntregeasca
Extazul ce ne-a curpins.
Ne va mai fi dat noua, oare, muritorilor,
Sa ajungem din urma pe zei?
E multa dragoste in noi,
Si inca mult prea multa de impartasit.

Leave a Reply

