Azi

Azi am avut curajul…
Azi am avut cel din urma curaj
Sa scrijelesc pe pielea ta o inima.
Cu unghia rosie de sangele tau
Iti scriam poezii pe retina.

Azi am avut puterea…
Azi am avut cea din urma putere
Sa rup bucati din tine.
Cu fiecare bucata rupta
Imi cereai sa rup si mai mult.

Azi am avut taria…
Azi am avut cea din urma tarie
Sa te sarut muscandu-ti buzele.
Nicicand nu am simtit durerea mea
Mai aproape de adancurile haului.

Azi… azi doar am visat.
Si am avut cel din urma vis.
Imi chinuiai mainile,
Le siluiai de te mangaie,
Dar ele nu mai puteau.
Era doar un vis ce-mi vesteste
Ca nu mai poti fi tu Acela.

Dureri nedescrise imi chinuie pantecul,
Caci fluturii toti vor afara,
Si inima zburda zglobie departe… cu tine.

Azi am pierdut cuvantul,
Caci azi ti-am spus cel din urma
“Te iubesc!”.

Leave a Reply

